fredag 5. november 2010

It's like I'm living at the freakin' North Pole!

Frokosten sammen med de andre utvekslingsstudentene i morges var veldig koselig. Det er fire/fem fra Tyskland, en fra Belgia, en fra Brasil, en fra Finland, en fra Danmark + lille (?) meg. Vi skalprøve å få satt sammen en liten get-together før jul eller noe sånt.

I kveld har vi vært på årets siste hjemmekamp, men vi så dessverre ikke ferdig fordi det var så utrolig kaldt! Der stod vi i skinnjakke og uggs i 10 grader. Brrr, so freakin' cold! Sammenlignet med Norge er det jo ikke noe å syte over (dette er jo sommertemperatur for meg), men tror nok det har med å gjøre at jeg har blitt vandt til varmen. Åh, har ennå ikke fått i meg varmen, så nå har jeg lagt meg med hettegenser og ullsokker. Klar for en god natts søvn - før jeg må opp klokka halv 7 i morgen tidlig. Drama daze på skolen. Jeg skal være på partiet med 4-5.klassinger. Jippi... 9 (!) timer, folkens. 9 TIMER!

Ingen kommentarer: