søndag 7. november 2010

Driving Miss Daisy

Denne dagen har ikke bragt my spennende. Jeg hadde en ny kjøretime, som forresten gikk veldig bra. Jeg er fortsatt i live - og det er alle passasjerene jeg hadde med også! Vi så en mann som skifta kjørebane i et lyskryss, noe som er ulovlig. Plutselig (ut fra intet) dukket politiet opp! Er det noe man ikke tuller med så er det Flo Mo Police. Når jeg tenker meg om er det ikke mye man tuller med i det hele og det store i Flower Mound.
Haha, er litt overrasket over at de har lov til å trykke dette...

___________________________________________________________________

Etterpå dro vi på en liten familieutflukt til Home Depot for å kjøpe maling til forskjellige rom. Her er det så om å gjøre å ikke ha hvite vegger. Merkelig...

Kelsey har presset roseblader i kveld.


Pro fotograf, ikke sant?

Jeg hater mandager... Fredag er min absolutte favorittdag for da vet du at du har to dager helg igjen.

-Birgit

Ingen kommentarer: