mandag 22. november 2010

Highway to the danger zone

Jeg kan fortelle dere at jeg fortsatt er i live - etter å ha satt detpå spill ved å kjøre på den store freewayen i dag. Det var ikke så ille som jeg hadde trodd, men jeg skal være ærlig å si at det var lettere å komme seg av enn på. Til slutt sa kjørelæreren at jeg var pro. Woop woop! Er glad jeg kjørte med automatgir. Tør ikke engang å tenke på hvordan det ville være med manuelt...


Avansert? Nei. Juust kidding. Vi er ikke helt der ennå.
I kveld har jeg vært på jentekveld sammen med teaterjentene. Vi spilte et spill hvor man er delt inn i to lag og skal prøve å gjette ord. Det ligner på mimeleken, bare at her kunne man snakke. I en av rundene fikk jeg ordet "goose", og jeg sa med én gang "the animal you get milk from". HVA?! Geit/gås -poteito/potato... Woops, my bad. Den blir nok ikke glemt ved det første. Great...





I morgen reiser vi til Tennessee! Har nesten pakka ferdig. Tror ikke vi drar så veldig tidlig. Dette betyr at det sannsynligvis ikke blir noen blogginnlegg denne uka. I hvertfall ikke med bilder. Skal se hva jeg kan få til. Er veldig spent!

Også må jeg bare si at det er uvanlig varmt denne høsten/vinteren. Vi har ca. 30 grader celcius ute om dagen. Vanligvis er det en del kaldere. Det har meldt ganske kaldt på thanksgiving da. Vi får se hva som skjer.
Snakka med mamsen og papsen for første gang på 1 1/2 måned i dag. Crazy crazy!

-Birgit

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, vi har det bare 50 grader kaldere enn dokk! :)
Kos deg i Tennessee <3
klem fra Anettee