onsdag 17. november 2010

Blondes have more fun

Har stripa og klippet håret i dag. Hurra! Ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg syntes hun som ordna meg hadde så fint hår, så jeg sa det til henne. Hun sa takk og kunne fortelle meg at hun gikk på dag fire UTEN å vaske det. Tørrshampo, faktisk. Imponerende! Dette var fordi hun bare vasker det én gang i uka for å unngå slitasje. Jeg kjøpte meg en flaske med dette vidunderproduktet, så får vi se om det hjelper. Kan jo være greit å ha. Betalte $105 for klippen og fargen. + $10 i tips. Blir så irritert når de spør om du vil gi tips. Selvfølgelig vil jeg ikke det! ...men jeg føler at jeg må. Salgstriks eller hav det nå kalles.
Because you're worth it.

Hadde ikke noe "før"-bilde, men dette er altså etter.

I morgen natt er det premiere på den nye Harry Potter-filmen! Tror jeg skal døgne, så folkens i 12STA (eller 12IDA?), kanskje jeg slår på tråden sånn i 9-halv 10tia. Be prepared.

-Birgit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du e blitt på håret Birgit! :D
Du må ha en fin tur til Rennessee, savner deg mye. <3
Hilsen Veronika. :)

Birgit sa...

Takk, Veronika :) <3