onsdag 10. november 2010

VIP


Her er permitten min (kortet som sier at jeg har lov til å øvelseskjøre. Det jeg ikke visste da bildet ble tatt var at man har lov til å smile på bildet i USA. Great! Jeg foklarer det bare med at dama på dps-kontoret ødela dagen min. Seriøst, hun gjorde det. Surpomp...

Også er høyden min feil. Jeg konverterte bare 1,68 m til ft, og da kom det opp 5.5 ft (noe som tilsier5 ft 50 inches. 50 inches kan jo gjøres om til ca. 4 ft.) Jess, der har du meg! Freaken som vokste 4 ft på et halv år. Min ordentlige høyde vil altså være 5-09 (tror jeg). Dumme amerikanere som bare MÅ ha sitt eget system...


Og her er min skole-ID. Følermeg så viktig nå med så mange identifikasjonskort!


Og forresten, jeg skal kanskje på Hinder-konsert 29. november! Ædda bædda... Nå skal jeg kose meg med den nye utgaven av Cosmopolitan før jeg lukker øynene og flykter inn i drømmeland.

-Birgit

3 kommentarer:

Anonym sa...

drømmeland, wendy <3

Birgit sa...

Hihi,Peter <3

Anonym sa...

<3savne det