torsdag 11. november 2010

Har alle løst billett?

No news today... annet enn at jeg har blitt forkjøla. Det slår aldri feil, altså! Så utrolig irriterende. Liker heller ikke å være borte fra skolen for da kommen man så langt etter, også har vi en del "oppdrag" når det gjelder dramadepartmenten på skolen. Dang it!
Bestilte billetter til premieren av Harry Potter den 18. november i dag. Og vet dere hva... jeg klarte altså å bestille en billett for mye. Meg i et nøtteskall! Heldigvis er det en som skal kjøpe billetten fra meg. Men jeez, våkn opp'a!
Andre turné i morgen tidlig. I tillegg har vi pep-rally schedule, så alle timene er litt kortere. Ah, elsker skolespiriten. Første play off for fotballaget er i morgen. Det er på en måe sluttspillet. Skal ikke se kampen. Har sett nok fotball for i år - + at det skal bli veldig kaldt fra nå av.
Hadde min første power point-presentasjon i dag. Holder på med andre verdenskrig i U.S history. Det gikk helt greit.

Godt det er helg snart. Hvor blir ukene av? De bare flyr forbi...
-Birgit

Ingen kommentarer: