søndag 21. november 2010

Parallellparkering og American Music Awards

I kjøretimen i dag gjorde vi parallellparkering. Gikk ikke så værst, det. Traff ikke fortauskanten. Gjør du det, så stryker du glatt på kjøretesten. I morgen skal vi prøve oss på express highwayen. Det, derimot, kan bli skummelt. Kjenner at jeg gruer meg, men det er kanskje ikke så ille. Krysser i hvertfall fingrene! Var forresten vitne til en liten kollisjon i dag. Kom til et firepunkts stoppkryss, og jeg tror ikke bilen foran oss stoppa. Han kjørte rett over og traff en annen bil som kryssa veien hans. Støtfangeren løsna, og hang som ei lørve etter bilen. Glad det ikke var meg. Her gjelder det å være oppmerksom.



I morgen kveld er det jentekveld med alle jentene i dramagruppa. Gleder meg. Tror det blir veldig koselig. Ellers er det ikke mye nytt. Har glant på American Music Awards i kveld. Det er noe annet enn Spellmannsprisen, kan jeg fortelle dere!



Oi! Fant nettopp en edderkopp i finskoen min. Så mye er de brukt...

-Birgit

Ingen kommentarer: