søndag 30. januar 2011

Les Misérables er over...

...og det har gått veldig bra! Nå er det en uke siden sist dere hørte fra meg her på bloggen, og det er fordi jeg har vært helt sykt travel. Har sittet med lekser til klokka 1 på natta, duppa av inni mellom, og så sagt takk for meg. Nå er altså sikuset ferdig, men guri malla - det har vært helt utrolig å være med på. Angrer ikke et sekund. På bildet under ser dere de fleste av mine kostymer (som jeg har laget!). Det er mulig dere får større bilde om dere trykker på det.


For prostitusjonsantrekket jeg lagde fikk jeg prisen for beste kostyme. Score!

Hele tre timer tok forestillinga. Største produsksjonen de har gjort på skolen.

På fredag etter forstillinga var det cast/crew party hos en av skuespillerne. Og her kommer det beste; huset var på lukka eiendom. Vi måtte gjøre gjennom en bevokta port for å komme til huser hans. Han bodde i en liten villa, kan man si. Ikke dårlig det.




Noen av kostmedesignerne.





Tilbakemeldingene har vært helt utrolig - både til cast og crew. Dette er virkelig noe å være stolt av å ha fått til. Jeg, for min del, er veldig imponert av mine skjute sykunnskaper, haha.
-Birgit

Ingen kommentarer: