tirsdag 4. januar 2011

Skredder-Birgit

Nå har jeg vært og kjøpt noe stoff til kjolen jeg skal sy til Lés Miserables. En liten bør er løftet av skuldrene mine, men det er ennå masse å ta av... Er bare så redd for at jeg ikke skal bli ferdig med kostymene innen tidsfristen. Kryss fingrene for meg a'!

Type sateng, tenker jeg vi kaller det. Jeg tok bare billigste sorten, jeg. Mer enn det vet jeg ikke...
Og dette stoffet skal altså bli til den kjolen i blått på bildet under. Ja ja, NULL PROBLEM.
I morgen etter skolen skal jeg på et kurs om hvordan man gjør "quick changes". Her tar man med seg alt man kan!
Og dere, jeg har bestemt meg for å starte på boot campen her i Lantana i februar. Det er en sånn treningsgruppe hvor man løper, og så har man styrketrening etterpå. Gleder meg faktisk litt til det, og nå som jeg har fortalt dere det er jeg jo nødt til å delta. Baktanke? Maybe.
Nå er det øvings til fremføring av monolog i morgen. Ah, gruer meg...
-Birgit

Ingen kommentarer: