søndag 23. januar 2011

Plussminusgangedeltpå...

I dag har jeg bare gjort lekser (med unntak av en tur på Walmart). Har nesten gjort all fysikken. Tenkte jeg skulle gjøre resten før jeg legger meg nå. Når det gjelder matematikken har jeg regnet ut at jeg har 136 oppgaver til onsdag. Jeg har hittil fått gjort rundt 40 av dem... Herregud som jeg gleder meg til denne uka er over! Bare så dere er klar over det, så er nok dette kanskje mitt siste blogginnlegg på rundt en uke. I hvertfall frem til helga. Det blir lange dager framover, så da skal jeg prioritere lekser og søvn. Det ville sikkert ikke vært så interessant å lese heller. Bare skole og musikal. Får ta en oppsummering når dette sirkuset er over.






Schlaf gut, folkens! Eller, det blir vel "guten Tag" heller. Uansett; vi snakkes!





-Birgit

Ingen kommentarer: