torsdag 20. januar 2011

No Cinderella story

Nå føler jeg meg som Askepott. Mens resten av familien har sittet og sett Idol har jeg gjort lekser og sydd. Jeg har seriøst sittet helt siden jeg kom hjem med lekser (bortsett fra middagen. Den hadde jeg ikke gått glipp av om det hadde stått mellom liv og død engang). Det er matematikken som tar mest tid. Lekser HVER eneste dag jo! Rundt 50-70 oppgaver. Og i morges fant jeg ut at det jeg hadde gjort i går ikke var riktige oppgaver... Typisk. Har en quiz i morgen, så jeg og en venninne skal innom i morgen tidlig på tutroing, hehehehehehe. Hvis noen vet om hvor man kan finneen oversikt over norske og engelske matematiske uttrykk tar jeg gjerne imot det.
...Neimen, der fant jeg plutselig det på google. Flott!
Ellers har ikke dagen i dag vært så veldig bra. Hadde mest lyst til å skrike i fysikktimen. Læreren (gammel som hun er) skal absolutt gjøre alt på dataen, og i dag forstod jeg ingen ting av det vi skulle gjøre. Er faktisk redd henne. Tør ikke å spørre om og om igjen etter hjelp. Føler jeg er den eneste som spør, også er det ikke alle i klassen som vet at jeg er utvekslingsstudent. Følte meg rett og slett dum der jeg satt i dag. Bare 17 uker igjen nå...

Men når det er sagt hjalp det veldig på å komme hjem, for så å finne ut at jeg får besøk i mars! Yess, Marte og Martine kommer nemlig på besøk i vinterferien. HALLELUJA! Ah, gleder meg som en liten unge!
Sprekere gjeng skal du lete lenge etter - not.
It's the times we're so crazy, that people think we're high. It's the times we laugh so hard, we can't help but cry. It's all the inside jokes and "remember whens". those are all the reasons that we're best friends!
-Birgit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg har tenkt på å ta et år i Usa andre året på vidergående.
Jeg har lyst til å reise med Sts.
Syntes du de er til å anbefale?

Jeg liker veldig godt å lese bloggen din!

Birgit sa...

Hei! :)
Jeg har ingen argumenter for hvorfor du ikke burde reise med STS. Man kan være uheldig i alle organisasjoner, men du kan også være kjempeheldig! Det gjelder bare å bestemme seg for en og så "go with it". ;)

Tusen takk for det! Blir alltid like glad når jeg får sånne tilbakemeldinger. :)