fredag 14. januar 2011

'Prent party!!

Herlig dag! Dro på skolen rundt klokka 11 for å fortsette på kostymene i dag, pluss at min mannlige skuespiller hadde kostyme prøving. Det viste seg at jeg nå bare mangler en skjorte og et par små detaljer, og så er alle antrekkene hans ferdige. Det var en bør som ble løftet av skulderene mine. Føler at jeg er i rute.
Etter det dro jeg til Breanne, hvor vi så en film mens vi venta på at klokka skulle nerme seg 6. Da startet nemlig 'Prent partyet! (Teatergruppa jeg gikk i.) Det var helt utrolig gøy! Har spilt ping-pong, water pong, dansa og spist. Er så glad for at jeg joina den gruppa og fikk så god kontakt med de folka. Once a 'Prent - Always a 'Prent. I morgen er det igjen kostymejobbing klokka 9.
Bildene taler for seg selv. Attraktivitet.




















En hilsen fra alle som er med i gruppa hele året. Jeg, og noen av de andre hadde jo bare teater det første semesteret.
-Birgit

Ingen kommentarer: