søndag 9. januar 2011

Winter Wonderland









Nå er det altså to dager siden dere hørte fra meg, og her kommer forklaringen: Etter å ha sydd i hele seks timer på skolen i går (lørdag), kom jeg hjem med en heidundrande hodepine. Har faktisk aldri hatt så vondt i hodet før. Det føltes som at jeg måtte spy, og selvfølgelig dro jeg hjem og så en film... Typisk meg... Men, etter filmen var ferdig ringte tilfeldigvis mamma og pappa på skype. Fikk beskjed om å gå og legge meg ned i mørket. Jeg gjorde så (klokka va halv 9), og sovna nesten med én gang. Det vil si; skreik meg i søvn. Verste jeg har vært borti. Våkna halv 10 i morges. Deilig med 13 times søvn!
Tilbake til gårsdagen: fikk gjort en masse arbeid, og så har jeg gjort litt i dag. Etter å ha fått instrukser fra mamma over skype (bruksanvisninga til kjolen var liksom borte), så er jeg nå på god vei.
Og som dere ser på bildene over, så har vi fått litt snø i dag! Nå er det bare å legge seg til å sove, for så å våkne i morgen tidligå sjekke om skolen er stengt pga. dette ekstremværet. Det som skjer da er at vi har fri i morgen, og så må vi gå en ekstra dag i mai som er satt tilside.


Skulle da altså ta på meg hansker i dag, men oppdaga til min store forskrekkelse at det var to av samme håmd!!! I thinks I'm cursed.
Og nei, jeg har ikke laget de selv... Disse er nemlig kjøpt. Drittbutikk.





Disse to siste plaggene har jeg sydd i dag. Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan man fester armene.

-Birgit

Ingen kommentarer: