søndag 16. januar 2011

Delvis kinofiasko

Planen om å sove til jeg våkna av meg selv i morges funka ikke. Ble vekket rundt klokka ni fordi vi skulle i kirka. Great. Ingen ting er bedre enn det. Men med én gang man kommer seg opp er det helt greit. Det er liksom bare den kneiken med å få seg opp av senga man må komme seg over. Klokka 11 starta gudstjenesten, 12 var den over, og da dro vi for å gjøre noen ærender. Frisørbesøk for gutta boys, lunsj og skokjøp (ikke for meg denne gang) sto på agendaen, og jaggu ble det gjennomført også. I firetida dro jeg på kino med Catarina. Vi skulle se "Black Swan". Hadde kjøpt billetter og alt, men så ville de ikke slippe inn Catarina inn siden hun er 16 år. Filmen er nemlig "rated-R" (17 års aldersgrense), og selv ikke med tillatelse fra faren fikk hun entre bygget. Man må nemlig ha med seg en voksen inn på filmen om man er under aldersgrensa. Det er så rart, fordi filmen i Norge ville hatt aldersgrense 15 år. Liker ikke at alt er så strengt her i USA i forhold til i Norges fedreland. Men-men, vi fikk bytta billetten, og så dermed "Country Strong" istedet. Synes den var veldig bra. Masse god country-musikk, and I fell in love. Han ene hovedpersonen var ganske strøken. Skikkelig countryartist, vestern aksent, og glimt i øyet. Wow, Texas har definitivt hatt innvirkning på meg. Garrett Hedlund er hans navn - søk han opp! I tillegg var det interessant å høre Leighton Meester snakke med skikkelig vestern aksent. Jeg klarer ikke å bedømme om hun gjorde en bra jobb med det. Dere skjønner, her snakker de ikke sånn som man tenker er stereotypisk Texas. Det er mer ute på landet, vil jeg tro.



Well hello there!

I morgen skal jeg gjøre et nytt forsøk på å sove lenge. Kanskje blir det også en tur på fitnessenteret? Vi har nemlig fri i morgen også. Martin Luther King (Jr.) day.

-Birgit

Ingen kommentarer: