fredag 7. januar 2011

Going to Hooters

Først vil jeg bare meddele at jeg fikk 62/70 på historieprøven i dag. I tillegg kan læreren legge til 30 poeng mer når han leser svaroppgavene. STOR forbedring fra forrige prøve da min sammenlagte score var 70. Nå kan jeg få 92 på det meste. Hurra!
Fremførte endelig monologen min i teater i dag, og fikk kjempegode tilbakemeldinger. Trodde jeg skulle drite meg ut, men nei. Veldig fornøyd med både positiv og konstruktiv kritikk. Nå skal den forbedres, før vi har final exam på onsdag og skal fremføre det endelige resultatet.
Til middag i dag tok vi turen til Hooters. Dere har kanskje hørt om det. Et sted hvor alle servitørene er jenter som går rundt i minishortser og små singletter. Det hjalp på selvtilliten... Men god mat var det i hvertfall. Tok med meg restene hjem - man kaster ikke mat.






I morgen tidlig klokka 9 skal jeg på skolen for å jobbe på kostymene. Hele 6 timers arbeidsdag. Trenger nok det og mere til.



-Birgit

Ingen kommentarer: