torsdag 13. januar 2011

It's like Christmas all over again!

Eksamene i dag gikk veldig bra. Fikk visst 96 på gymmen, men det tar jeg ikke så tungt. Drittfag uansett. I U.S history fikk jeg overraskende 90, og økte dermed karakteren min med ett poeng. Først måtte vi gjøre hele prøven på papir, for så å trykke det inn på PCen. Da jeg gjorde det på PCen forandret jeg noen av svarene fordi jeg ble usikker, og det viste seg at mange av de jeg forandret på var feil. Rota det kanskje til for meg selv, men skitt au.



Her ser dere karakterene mine for dette semesteret.


Etter skolen dro vi til Highland Village for å spise lunsj, shoppe litt og se en film på kino. Endte opp med å se "The Tourist" med Angelina Jolie og Johnny Depp. Utrolig bra film, må jeg ærlig innrømme. Kjedet meg ikke et sekund, så da er det stjerner i margen.


Anna og Susanne.


Birgit og Anna.


VET DERE HVA SOM LÅ OG VENTA PÅ MEG DA JEG KOM HJEM?
Pakke fra mine kjære venninner hjemme i Norge! Forsinka julegave, men hva gjør vel det?

Og jeg fikk...


En haug med norsk plastposer. Nå slipper jeg å bruke de små teposene de har her i Amerika. Thanks guys!


Annet enn det kan jeg skryte av norske magasiner og ukeblader, godis (har dere tenkt å feite meg opp eller?) og julesaker.



Moods of Norway, FTW! Me like! + Tre Nøtter til Askepott.


Hjemmelagde pepeprkaker (!), strømpebukse fra Italia og Se&Hør - bedre blir det ikke.


Armband, verdens kuleste cardigan, Jul på Månetoppen og bilder. Midt i blinken!
Jeg kan ikke få sagt det nok hvor heldig jeg er som har sånne venner som dere der hjemme. Love you. Disse gavene + kort gjorde meg så glad!
I morgen har vi fri fra skolen, men jeg skal dra på skolen i 11-tida for å jobbe med kostymene. Der har du dedikert arbeider. Vi leker ikke systue her i gården.
-Birgit

Ingen kommentarer: