lørdag 15. januar 2011

Djevelens verk

Har brukt seks timer på å lage et korsett i dag. Det var like før jeg ga opp. Hadde mest lyst til å klippe tullet i 1000 biter og sette fyr på det... Ja, jeg har plagdes i dag. Heldigvis var det en mor på skolen som kunne hjelpe meg, så nå er det nesten ferdig. Er ennå ikke fornøyd. Synes liksom det ser så amatør-aktig ut. Får se hvordan det blir når jeg fortsetter i morgen. Tok med meg litt stoff hjem i dag, så nå skal jeg prøve å lage litt sånne enkle plagg her hjemme. Med stoff mener jeg altså "fabric", og ikke "drugs". Måtte bare avklare det, for her borte er det altså masse sterke saker i sving. Har ikke hørt på maken. Men det er en helt annen historie.


Hadde taco til middag (egentlig kvelds - middagstida her er rundt klokka 7), og etter det så vi filmen "Easy A". Flirte godt noen ganger. Kan dere gjette hva som skjedde mot slutten? Ikke i filmen, altså. Jeg duppa av. Det var tidlig i morges, så i morgen skal det soves til man våkner helt av seg selv.



Her ser dere "jævelskapen". Valgte selvfølgelig et stoff som ikke var særlig samarbeidsvillig.

-Birgit

Ingen kommentarer: