lørdag 22. januar 2011

Produktiv dag

Nå er jeg altså nesten helt ferdig med alle kostymene til musikalen som har premiere på torsdag. Med god hjelp av både foreldre og elever har jeg fått unnagjort alle småting, så nå mangler jeg bare glidelås og dekorasjon (silkeband) på skolen. Slet skikkelig med den i dag. Skulle sy på de rysjene som henger på hoftepartiet, men etter å ha sydd kjolen sammen (ufrivillig) gang på gang bestemte jeg meg for å stoppe, og heller ta den med meg hjem. Gjett hvor lang tid det tok. Rundt 5-10 minutter brukte jeg på det her hjemme. Hvis man forlater symaskinen på skolen kan du være sikker på at noen andre tar den. Stor pågang kan dere tro, og da blir man stressa.


Hva synes dere? Skuespilleren skal ha en pedycoat under sånn at den blir litt mer "puffete".


Vi har vært i kirka i dag, og der viste de en video i 3D hvor de iscenesatte en begravelse. Plutselig kom det 8 menn, bærende påen kiste inn på scenen. Gjett hvem som kom ut fra kista. Presten! Tror ikke det var så veldig populært. Blir nok en liten debatt om det.

Etter kirka dro vi og spiste meksikansk mat, og da jeg kom hjem gjorde jeg fysikklekser for neste uke. Har kommet til onsdagens lekser, så det er ikke så veldig ille. Men nå har jeg jo ikke starta på matematikken da...

Dette hang i resturanten vi spiste hos. Christmas party med Chase Crawford (han er jo faktisk fra Texas) og Tony Romo (Dallas Cowboys fotballspiller). Jeez, jealous much? I know I am...


Skolelys.



Sånn skal jeg tilbringe morgendagen, men det blir etter at jeg sover lenge. Litt lenge, i hvertfall.


-Birgit

Ingen kommentarer: