tirsdag 18. januar 2011

Oh me oh my...

Oh boy, dette kommer til å bli et langt semester... Starta med tysk 2 - HJELP MEG, sier jeg bare! Jeg mener; tysk - trenger jeg si mer? Kan bytte til tysk 4 om jeg synes det blir for kjedelig, men jeg tror ikke jeg skal gjøre det når jeg har såpass "krevende" fag ellers. Tysk vil liksom ikke bite på. Det bare preller av, og ikke er det nyttig heller... I dag gikk vi igjennom noen gloser og skulle lage litt setninger. Har helt glemt hvordan man bøyer alt som skal bøyes. Dette blir interessant. Det virka som læreren var god i tysk da. Hun snakka liksom mye på tysk, men jeg har ikke sjangs til å høre om det er grammatisk rett eller galt.

Her er engelskboka mi:

1500 (!) sider.

Engelsken var helt greit. Kjenner et par personer i den klassen allerede, og den er kanskje litt mer sosial enn andre klasser.
Fysikk var no good. Læreren var noe spesiell. Jeez, hvorfor kunne jeg ikke få en av de unge, litt morsommere lærerne?
PreCalc? Helt greit. Gammel lærer, men hun virka veldig grei så henne er jeg fornøyd med (så langt). Har hatt lekser, og jaggu klarte jeg også å gjøre de alene. Kanskje ikke så ille som alle skal ha det til. Tror nok T-matten har vært til stor hjelp.
Nytt skoleutstyr.
-Birgit

2 kommentarer:

Katrine Næss sa...

ÅÅh, glad jeg er ferdig med den engelskboka! grusom. Du må vel ikke drasse med deg den hver dag??

Birgit sa...

Huff da, det lover godt...
Slipper heldigvis å dra den med meg hver dag ja. Har et skolesett liggende på skolen ;) takk Gud for det!