tirsdag 11. januar 2011

Today I skeid ut...

I dag er jeg ikke så veldig stolt av meg selv... Kom hjem fra skolen og klarte ikke å holde meg unna melkesjokoladen som lå i godteskuffa. Men når det er sagt, så har jeg nesten ikke spist godteri ette at jeg kom hit. Liten applaus! Okei, ikke nok med det, men vi dro til et av yndlingsstedene mine til middag: Cici's Pizza. Der kan du spise så mye du vil for $6... Trenger vel egentlig ikke å si mer -bortsett fra at jeg drakk vann til herremåltidet.

Har jobba litt videre på kjolen, for i morgen er det nemlig costume fittings for min kvinnelige skuespiller. Er så spent på hvordan klærne sitter.
I tillegg har vi final exams i morgen. Har prøve i både kjemi og teater. Dvs. at vi skal fremføre det ferdige produktet av monologen vår i morgen. Akkurat nå er jeg ganske rolig, men jeg kan tenke meg at nervene kommer like før det er min tur. Torsdag har vi exams i gym og U.S history, og så er dette semesteret over. Fikk den nye timeplanen i dag, så fra mandag av har jeg tysk 2, engelsk, fysikk og pre calculus. Skrekk og gru! Ønsk meg lykke til.

-Birgit

Ingen kommentarer: