søndag 2. januar 2011

I don't think this is right...

FØRST:
Ser dere mannen med blått slips? Han ble intervjua fra Times Square på nyttårsaften, og han var fra NORGE!!!

Åh, i morgen begynner skolen igjen. Noe så trasig å tenke på... Det var faktisk det første som slo meg da jeg våkna i morges. Etter å overbevist meg selv om at det beste var å stå opp tok jeg meg en joggetur. Å, jadda! Lengre enn vanlig faktisk. Følte meg frisk og rask etter det.
Har hatt en lengre samtale med familien hjemme over skype, og etter det bestemte jeg meg for å lage mønster for et korsett til kostymejobben min. Fant oppskrift på nettet, og da var det bare å sette igang. Hadde litt tekniske problemer, men etter å ha vridd hodet gang på gang fikk jeg det til. (Måtte finne et annet mønster.)


Her er de nye sokkene jeg fikk til jul. De lukter shea og vanilje, tror jeg.



What is this?? Tror ikke dette ble riktig...
Dette, derimot, ser bedre ut.
Leksa i theater var å lære seg en selvlaget monolog i hodet. Det har jeg jeg gjort, men jeg håper vi slipper å framføre den i morgen!
-Birgit

Ingen kommentarer: