lørdag 5. mars 2011

Norgesbesøk!



Nå har jeg fått besøk fra Norge! Gud, det var godt å se de igjen. Etter å ha henta de på flyplassen dro vi og spiste, og så kjørte vi til skolen min hvor vi så drilltroppens våroppvisning. Det er seriøse greier, altså. Ble imponert, men samtidig var det mye av de samme rutinene om og om igjen. Mot slutten hadde de et 20 miutters slide show av deres sesong. Vi klappa bra under applausen, men mest fordi de var over, haha.
Noe veldig rart skjedde da det ble pause. Lyset ble slått av, også snudde jeg meg til Martine og sa "I think they have a break." Det gikk ikke opp for meg hva jeg nettopp hadde sagt før hun svarte "Jeg er norsk." Ble så overraska, men det var ikke eneste gangen det skjedde. Neste gang var etter at jeg fikk et spørsmål på norsk, og så igjen da jeg skulle fortelle de at jeg kjente en av danserne. Dere aner ikke hvor rart det var.Det kan ha hatt noe med den engelske musikk jeg hørte på, mendet må nesten bety at jeg tenker på engelsk. Rart, men likevel veldig gøy!

-Birgit

Ingen kommentarer: