onsdag 23. mars 2011

Amerikas Grandis

Ah, denne matten kommer til å ta livet av meg. Har sittet i kveld om prøvd og prøvd, men nei... Skjønner ingen ting.
Men over til den positive siden: Vi spiste sånn herlig pizza til middag i dag. 1-2-3, selvfølgelig, men du og du! Skorpa var fylt med ost *vann i munnen*. Fett og godt - sånn "vi" amerikanere liker det. Burde egentlig tatt meg en joggetur, men pga. matematikken (pluss at jeg kom sent hjem) ble det ikke tid til det. I morgen får vi besøk av foreldrene til Kevin, i tillegg til søstra hans og hennes familie. Det betyr at jeg sjekker ut av rommet, og heller blir room mate med Kelsey og Hanna denne helga. Må rydde i morgen. Kjenner at jeg gleder meg allerede...

Håhå! Fant dette bildet da jeg søkte på "Walmart pizza with filled crust", men jeg kan jo bare avklare med én gang at det ikke var noe så massivt jeg heiv innpå.



-Birgit

Ingen kommentarer: