mandag 21. mars 2011

Manic Monday, 'cause it's NOT my fun day

Jess, første dag tilbake på skolen gikk bra - alt tatt i betraktning. Vi begynte å se filmen av The Scarlet Letter. Joy, sier jeg bare... Ser ut som den er hjemmelaget.
Forresten, hver morgen sjekker jeg mailen min på mobilen før jeg står opp, og da er det helt mørkt i rommet. Plutselig kom det en blomsterflue og satte seg på skjermen! "Herregud", tenkte jeg. Begynte å blir urolig for hvor den kom fra. Så for meg at noen hadde dumpa et lik eller noe i hjørnet av rommet, men nei. Det eneste jeg kunne finne var et slakt som lå i senga... Jeg prøvde i hvertfall å "peive" den bort, men den kom hele tida tilbake. Til slutt ble jeg så lei at jeg tok fatt sengetøyet og piska den. Og borte ble den. Mulig den ennå ligger mellom laknene. Vel, det finner vi snart ut.


Her ser dere lilla blomster på buskene. Jeg har nemlig vært og jogget. Tenkte dere ville ha litt bilder i dag, så da var dette det beste jeg kunne komme opp med.

-Birgit

Ingen kommentarer: