fredag 4. mars 2011

Mexicans

Hei og hopp! Da var endelig helga her! Denne uka har gått forferdelig tregt. Har hatt onsdagsfølelse siden mandag, og ble alltid like skuffa da det gikk opp for meg at det bare var enten mandag eller tirsdag. Vi dro på en meksikansk restaurant for å spise middag i kveld, og hver gang man drar på denne type restaurant får man tortilla-chips med gratis påfyll. Det som skjer da er selcfølgelig at man ikke klarer å motså denneherligheten som står på bordet, og så spiser man helt til maten man bestilte kommer. Når den endelig settes foran deg er du mett fra all tortillaen, men så skal man ikke ha på seg at man har bestilt mat til ingen nytte, og så hiver du i deg hver en minste bit. Farlig, folkens. Farlig...

Da jeg kom hjem vaska jeg badet mitt siden jeg fåt besøk i morgen. ♥ Nå gjenstår det bare å støvsuge, skifte på senga og rydde litt her og der, så er alt klappet og klart før turistene inntar rommet. Akkurat nå sitter de vel på flyet over dammen (med mindre de har gjort noe feil).



Let's clean, y'all!

-Birgit

Ingen kommentarer: