mandag 28. mars 2011

MacGyver

Åh, fy flate. I dag satt jeg og jobba med musefellebilen i maaange timer. Tror dere jeg fikk den til å funke? Selvfølgelig ikke. Føler meg litt som MacGyver akkurat nå. Har nesten brukt en hel rull med gaffateip. Forskjellen mellommeg og han er bare at han faktisk klarte å lage noe som funka... Brukte oppskrifta jeg så på YouTube, som var laget av "regnmakeren". Den videoen skal du få ha for selv, mann. Jeg skal ikke spandere en eneste visning mer på deg. En del av den sammenlagte karakteren kommer av distansen du klarer få bilen til å kjøre. Jeg vet allerede at jeg kommer innafor 0-1 meter-kategorien. Maks score er da 90, så det er jo ikke så veldig ille. Da gjelder det bare at jeg får full score på alt det andre.

Min "stolthet". Vurderer å levere den inn anonym. Nesten så jeg skjemmes.

Fant ut at mid-term eksamen som vi har i matte på fredag er multiple choice. Har lyst til å si at det kommer til å bli enkelt, men der har jeg brent meg før. Det er bare å gjøre reviewet først, så skaffer man seg 10 ekstrapoeng. Regner med at jeg kommer til å trenge de. Noen av guttene som sitter ved siden av meg i matte snakket om forskjellige filmer de har sett. Plutselig sier han ene at de andre må se "Dead Snow". Da kjente jeg at hjertet mitt begynte å banke fort, og jeg hadde så lyst til å blande meg inn i samtalen. Turte selvfølgelig ikke det. Kunne likosm ikke innrømme at jeg overhørte dem, haha. Men han sa i hvertfall at den var skikkelig bra. Dubbet lavbudsjettsfilm fra Tyskland. Da kan dere tro jeg hadde lyst til å rette på han, men nei. Så nå tror de at den er tysk... Ah, Norges stolthet blir tatt fra oss. Ingen vet at jeg er utvekslingsstudent.) Det er noe med det når Norge blir lagt merke til her i USA. Jeg kjenner jeg blir VELDIG stolt av å være norsk da.

-Birgit

Ingen kommentarer: