mandag 14. mars 2011

Say "cheese"!

Tok oss en liten shoppingtur i dag også. Ble ikke store innkjøpene på meg. Bare et par pakker med punktvipper som jeg aldri kommer til å klare å sette på, men det duger det også. Vi fikk jo besøk av bestemor fra Florida på lørdag, så i dag tok hun oss med på bowling. Jeg vant begge rundene (selvfølgelig), men det var jaggu bare så vidt! Mimi tok nemlig fire eller fem strike. Man skulle tro hun ikke har gjort annet. Sprek dame.
I kveld så vi finalen av Ungkaren her i USA, og det ble favoritten vår som sto igjen til sist. Ble rørt da jeg så frieriet.
Gjett hva jeg skal gjøre nå!

...Nei, jeg skal ikke spise resten av påskeeggene jeg fikk (som forresten var helt herlige! Takk til Tone & co). Skal nemlig legge meg og lese litt ulike magasiner. Bedre blir det ikke!







Det var dagens lille fotoshoot. Håper dere likte den.

-Birgit

Ingen kommentarer: