søndag 27. mars 2011

Leksesøndag

Nå skulle jeg egentlig gjøre extra credit-oppgaver til fysikken, men jeg fikk ikke det tekniske til å funke. Læreren skal nemlig gjøre alt på PC, så da får det bare bli sånn. Tar det egentlig ikke så veldig tungt. Jeg klarer meg, tror jeg. I matte, derimot, gjorde jeg nettopp én av de fem ekstraoppgavene vi fikk. Vet ikke om jeg har gjort riktig, men det skader jo ikke å prøve. Det blir enten 100 poeng eller så sløyfer læreren hele greia.
Har vært og handlet inn det jeg trenger til musefellebilen som skal være ferdig til tirsdag. Jeg har ikke begynt å sette den sammen ennå, selv om jeg vel egentlig burde ha gjort det... Kan være greit å finne ut om man må forandre på noe før dagen vi bruken den er. Pytt sann, alt ordner seg for snille piker.
Besøket dro klokka halv ni i morges. De kjørte hele veien hjem til Tennessee i dag. Etter at de dro gikk alle sammen og la seg igjen, og så våknet ikke jeg og Kelsey før 12:20. Dere kan tro vi var bra utslitte etter helga. I morgen er det tilbake til skole. Eksamensuke står for tur. Å, som jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: