fredag 25. mars 2011

JFK igjen

Etter å ha gjennomført tre tester i de vanskeligste fagene kan jeg nå ta helg med god samvittighet. Fikk 92 på engelsken, så det er jeg veldig fornøyd med, med tanke på at jeg ikke har lest noe av bok vi hadde prøve om. Heldigvis klarte jeg å følge med da vi så filmen på skolen. Jeg er nok mer en filmperson enn en bokorm.
Kelsey stod opp klokka 05:30 i morges for å lage muffins til frokost. Flink jente. I kveld har vi vært på skikkelig country restaurant. Har vært der én gang før. Det er et BBQ-sted hvor de har live musikk på fredager - country, så klart. Etter "middag" ville besøket dra til Downtown Dallas for å se hvor Kennedy ble skutt, og jeg hadde ikke noe imot det, selv om jeg var der for 2 uker siden. Det er så flott å se alle bygningene om kvelden når det er mørkt ute. De har så mange forskjellige lys og farger. Da vi kom til JFK-bygninga traff vi på en mann som jobber som guide, og han tilbad seg å fortelle oss hvordan det skjedde, pluss at han fortalte hva han mente var feil av det museumet forteller. Det var veldig spennende å høre noen andre teorier enn de man har hørt før. Mens vi stod ved gata kom det en meget ustabil kar forbi. Tror nok han hadde fått i seg litt for mye av de noe sterkere saker. Han skreik og bannet. Følte oss skikkelig utilpass, for å si det sånn, men heldigvis var vi mange, og han gikk forbi.


Dette bildet tok jeg forrige gang jeg var der.

Nå skal jeg lalle sove, for i morgen venter en ny og spennende dag. Klokka 21:30 i kveld var det 27 varmegrader ute. Just sayin'...

-Birgit

Ingen kommentarer: