lørdag 19. mars 2011

Dr. Birgit

Ja, for i dag har jeg nemlig fått lekt litt doktor. Var alene hjemme med de to minste (7 og 11 år), og så begynte plutselig Chase å blø neseblod. Var ikke mye skjelving i buksene her. Heller fascinasjon. Klarte å få blødninga til å stoppe til foreldrene kom hjem - etter mange røde papirtørkler. Det var altså dagens lille uventede hendelse.
Ellers har det blitt mye lesing av ulike magasiner. Norske som engelske. Liker det når jeg kan trekke meg litt tilbake på mitt eget rom, høre på fin musikk og bare ligge lesende på senga. Skal innrømme at jeg fotærte en liten sjokoladenisse fra Freia som har ligget i skuffen siden jul, men det ble med den ene. Etter at jeg tok meg en joggetur litt tidligere i dag ville det vært bortkasta å fråtse, eller hur?


-Birgit

Ingen kommentarer: