tirsdag 1. mars 2011

TAKS 1

Na-na-na-na-naaaa! Gjett hvem som kunne sove til klokka halv elleve i morges. Denne jenta her. Deilig! Skulle ønske det var sånn hver dag. Bare tre timer skole hadde vært tingen. Har en hel uke å se frem til i april, da det er TAKS-test hver dag i én uke. Det betyr null lekser og mye soving på meg. Her er det nemlig en lov som sier at lærerne ikke kan gi lekser i den perioden disse testene er. Skal ikke klage på det.
Fikk meg en tur på treningssenteret i ettermiddag, men utbyttet var ikke særlig stort da jeg spiste flere stykker av en slags sukker/kanel-kake. Dang it!
I dag (1. mars) er det forresten bursdagen til min kjære Justin Bieber. Hurra for deg! Finn meg om rundt 10 år. Da er aldersforskjellen grei.

Har til og med tattovert navnet hans på håndleddet mitt. DET er dedikert kjæreste, det. I wish I could be your One Less Lonely Girl.




Har lasta ned VM-appen til iPhonen min. Nå kan jeg følge med på hva som skjer i lille Norge. Og før noen av dere sier noe, så skal jeg avklare én ting: Jeg bestod idiot-testen. (Aner ikke hvorfor PCen merker denne teksten som kobling. Idiot.) (Og nå når jeg har publisert innlegget ser det normal ut. IDIOT.)

Birgit

Ingen kommentarer: