lørdag 26. mars 2011

Lobster Birgit

I dag har vi tilbragt mesteparten av dagen ute. Vi startet med en herlig frokost: eggerøre, bacon og bisquets. Klokka 10 dro vi på et slags karnival ute ved "samfunnshuset" til boligfeltet, hvor de solgte planter og hadde ulike aktiviteter for barn. Jeg fikk meg en tattovering.
Etter det bare det rett avgårde for å se Hannah spille fotballkamp. Satt ute i nesten en time der, så dere kan tro jeg har fått litt farge i dag. Litt for mye, kanskje?
Deretter var det inn i bilen igjen, for så å kjøre til lunsj på en rastaurant kalt "Babes". Det eneste de serverer er kylling, men jeg kan love dere at den kyllingen var god.
Så bar det hjem, og etter et par timer dro vi i kirka. Etter kirka var det iskrem for full guffe! Slukte en svær krem av en is, haha. Nå i kveld har jeg vært ute og lekt gjemsel med de minste.
Dere skjønner altså at det har vært en meget innholdsrik dag i dag. I morgen drar gjestene tilbake til Tennessee, og jeg inntar "mitt" rom igjen.



Trekant på brystet. WHAT???




Jess, dette er faktisk meg, og ikke en eller annen hummer. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å få de skillene som jeg har... Får se om jeg prøver å jevne det ut i hagen i morgen.



Fried chicken. Oh yeah!

-Birgit

Ingen kommentarer: