tirsdag 22. mars 2011

Dumme PreCalculus...

Nok en dag kom og gikk...Jeg føler at dagen er så kort (med unntak av skoledagen). Jeg kommer hjem rundt klokka fire, og vips, så viser den 22. Ah, har virkelig slitt med matematikken i dag. Noe av det er jo ikke logisk i det hele tatt. Jeg gjør en oppgave, sjekker fasiten for å forsikre meg om at jeg er på rett kjør, men så er det noen av tallene jeg mangler... OG HVOR I ALL VERDEN KOM DE FRA?! Er det ikke det ene, så er det det andre.
I morgen skal jeg ta en matteprøve etter skolen. Satser på at jeg kan dra gjennomsnittet litt opp i hvertfall. Vi har så mange av disse idiotiske quizene. Man får liksom én dag på seg til å læredet nye stoffet. Jeg har ikke sjans! Skikkelig unødvendig å bruke tid på sånt. Det hadde vært noe annet om karakteren ble sett bort ifra. Jeg skal være så glad når jeg er ferdig med matematikken, altså.

-Birgit

Ingen kommentarer: