onsdag 16. mars 2011

Six Flags Spring Break

Gjett hvem som stod opp halv 8 på en fridag. JEG gjorde det. Vaskerne som egentlig skulle være her klokka 8 kom ikke før etter 9. Kasta altså bort en time som jeg kunne ha brukt til å sove. Fikk endelig skrapa meg til treningssenteret da klokka slo 09:00, noe som gjorde at jeg hadde 15 minutter til å gjøre meg ferdig på da jeg var ferdig. Dro nemlig til Six Flags sammen med Bia, Catarina, Matt og Will. Skal love dere at spring break-trafikken ble lagt godt merke til. Forrige gang vi var der brukte vi ikke halvparten så lang tid på å stå i kø engang, så vi fikk dermed bare tatt tre "karuseller". Mot slutten av dagen var vi så lei av å stå i kø, men jeg og Bia bestemte oss for å oppgradere billettene våre til sesongkort, så da måtte vi stille oss opp på nytt igjen. (Skal vise dere bilde av vidunderet i morgen, hvis dere er snille.) Det lengste vo stod var i over to timer - og det var for en attraksjon som bare tar 30 sek å gå igjennom! Da det var på tide å dra hjem måtte vi for svarte stå i kø igjen. Her i Amerika går man jo ikke, så man må vente på transport som skal ta deg med til parkeringsplassen. Vi så noen gode resulater rundt omkring av den grunn...
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra et stopp innom McDonald's for litt nattmat. Det er noe med den 500+ kalori-burgeren som er delicious. Andre gang på én uke. Welcome to America.



-Birgit

Ingen kommentarer: