tirsdag 15. mars 2011

Gnomeo & Juliet

Fikk meg jaggu en liten shoppingtur i dag også. Kjøpte meg et par jeans (det betyr vel en bukse, om jeg ikk tar helt feil?) og en neglelakk. Har allerede tatt på lakken, mens buksa er bare blitt "catwalka" inne på rommet. Jeg og de minste verstssøknene mine dro for å se "Gnomeo & Juliet" på kino. Animert film som egentlig var ganske søt, men kommer nok ikke til å se den igjen med det første. Planen var egentlig at jeg skulle ta meg en joggetur da jeg kom hjem, men det skjdde altså ikke. Skal heller ta det i morgen tidlig, for klokka 8 kommer det folk som skal vaske huset, og da må alle være stått opp. Produktiv? I think yes. Halv elleve skal jeg til Six Flags med noen venner. det blir gøy!
Etter at Marte og Martine var her har jeg blitt helt hekta på Tetris Battle på Facebook. Klarer ikke å la være... Thanks. Det har faktisk blitt så ille at jeg ser spillet for meg i hodet mitt mens vi ser på TV, også prøver jeg å finne ut hvordan jeg må plassere brikkene for å få mest mulig poeng. Hjelp, sier jeg bare. Ellers har jeg gjort matematikk, både i dag og i går. Hm... Her er det noe som ikke stemmer.



"I mean what is in a gnome because you are blue, my father see red, because I am red, I am feeling blue."

-Birgit

Ingen kommentarer: