søndag 13. mars 2011

Uka flydde forbi

Ble plutselig veldig usikker på hvordan man bøyer "å fly", men skitt au. Dere vet hva jeg mener.





Etter å hatt ferie fra bloggen i én uke, kom jeg nå sterkere tilbake. Eller, det skal jeg ikke si for sikkert. Nå har i hvertfall besøket dratt, og jeg savner de allerede. Vi har hatt det så fint denne uka. Shopping har det blitt mye av, også har vi vært i skikkelig cowboy-land og på sightseeing i Dallas. Legger meg noen bilder. De ligger ikke helt i rekkefølge fordi jeg er lat, men dere skjønner nok uansett.

Søndag dro vi til The Stockyards hvor man kan oppleve cowboyens verden. Hele familien var på tur, og da fikk vi sett mye rart.
Mandag var vi på shopping etter at jeg var ferdig på skolen.
Tirsdag og onsdag var jeg "syk", ehehe. Var faktisk så dårlig at jeg måtte bruke dagene på nail appointment og shopping! Har forresten tatt av gel neglene mine nå. Er back to nail polish. På kvelden dro vi ut og spiste med vennene mine her borte.
Torsdag var det skole. Denne uka var tilfeldigvis den uke med mest lekser i fysikk og skikkeig vanskelig stoff i matte. Vel, vel, det gikk da rundt.
Fredag hadde jeg halv dag på skolen. Det er så deilig å være ferdig halv 12. Vi dro til McDonald's til lunsj, og på kvelden dro vi til et ganske fint kjøpesenter.
Lørdag var vi på seightseeing i Dallas med en av mamma og pappas bekjente (som de møtte her i Dallas for over 20 år siden, men det er en helt annen historie.) Han tok oss med til det rikeste nabolaget, vi fikk sett hvor selveste Mary Kay (sminke og hudprodukter) bodde. Rosa hus! Veldig flott. Så fikk vi se hvor George Bush bor, et stort universitet, og plassen hvor JFK ble skutt og drept for mange år siden. Det var utrlolig interessant å høre om.
Søndag flydde besøket avgårde (bokstavelig talt). Merker at det er mye stillere her, spesielt på rommet mitt. Spotify har gått i ett denne uka. Har vært her i sju måneder i dag, så nå er det bare litt over tre igjen. Sykt å tenke på.




Bygning hvor Lee Harvey Oswald skjøt JFK fra. Det har nå blitt omgjort til museum, så der gikk vi inn for å se. Vinduet han skjøt fra er lengst til høyre i sjette etasje.


Mary Kay's hus.






Dette er ikke noe man ser hver dag. En katt oppå en hund, og en rotte oppå katta.


Herlig godteri! Ekte skorpion på pinne.






-Birgit

Ingen kommentarer: