søndag 20. mars 2011

Siste dag av spring break

Der var jammen ta hele spring breaken over. Hadde ikke gjort meg noe å ha hatt én uke til, men man må vel tilbake til den etterlenga skolen om man skal komme seg noen vei i livet... Hadde vedig lyst til å dra på kino i dag, men det var ingen som hadde muligheten, så da ble det å sitte hjemme og gjøre lekser i stedet. Fant plutselig ut at vi har et prosjekt i fysikk til neste uke, nemlig å lage musefellebil. Ja, da var det bare å søke opp "musefellebil" på youtube, og der fant jeg faktisk en norsk oppskrift. Dette skal gå bra. Den skriftlige delen er til tirsdag denne uka, men siden jeg har gjort den andre fysikkleksa til denne dagen skal nok ikke det være så vanskelig.
Nå må jeg google sammendrag av kapittel 10 av "The Scarlet Letter", for den er så interessant at jeg bare MÅ få med meg hva som skjer... Har sovna i alle timene vi hørte på den CD. Shakespeare-spårk når man er på sitt tretteste er ingen god kombinasjon, men denna uka går det kanskje bedre. Får ta med meg en eske fyrstikker sånn at jeg klarer å holde øynene åpne. Lenge leve google!

-Birgit

1 kommentar:

Katrine sa...

Kunne ønske jeg kunne dratt på kinoen med deg, men vi får ta det igjen!
Sv: Jeg fa4get det hjemme, men for noen måneder siden tok jeg striper, derfor det ser stripete ut. :)