torsdag 3. mars 2011

Looking like crap

Dere vet de dagen hvor man ikke føler seg noe særlig fin? Den dagen hadde jeg (bl.a) i dag. Hadde ikke så veldig god tid i morgen, så det kan jo være noe av grunnen. Jeg dusjer alltid på kvelden, og så legger jeg meg med vått hår. Ingen god idé, men likevel gjør jeg det hver dag. Har hatt skikkelig bad hairday hele uka, om ikke månenden... Jeg har klokka på ringing halv 7 om morgenen, men slumer den alltid til ca. kvart på. Vi drar herifra klokka 08:15, så dere skjønner det at når jeg får valget imellom å sove litt lengre eller se respektabel ut, ja da velger jeg å sove. Hver kveld før jeg lukker øynene sier jeg til meg selv at i morgen... DA skal jeg stå opp litt tidligere for å gjøre meg fin og fjong. Never happens...

Attpåtil det å føle seg som a dead man walking, klarte jeg å ødelegge t-skjorta mi. Jeg bruker nemlig skolebag her, ikke sekk, og så lå den en penn i sidelomma som har stukket ut gjennom stoffet og tegna på skjorta. Det merka jeg ikke før jeg kom hjem, men sånn kan det altså gå.


Det blå området vises så vidt.

-Birgit

Ingen kommentarer: