søndag 29. august 2010

Sunday, Sunday people.

Kirkebesøk i dag! Ingen ville gå, men som sagt; vi måtte. Kirka vi var i i dag var en sånn kirke som vi finner over hele Norge, med alter og benker. Noe helt annet enn i den de vanligvis går i. Men uansett, det var heelt greit.



Her har vi glansbildet. Hele familien!

Spiste lunsj på et nytt sted (for meg), og til "dessert" spiste vi sjokoladepizza! Vanlig pizzabunn med sjokoladefyll. Amerikanerne er gærne! Kommer til å måtte begynne på diett når jeg setter kursen mot Norge.

Da vi kom hjem spilte vi litt Wii, før jeg satte meg ned for å gjøre kjemi-oppgaver. Ligger litt etter, men noe av det de andre har gjort kunne jeg om fra før. Takk, Stein!

Fajitas til middag. Choclate choclate cake til dessert. I morgen er det tilbake til skole. Glemte å si at det var en finsk utvekslingsstudent i U.S History-klassen. Tror hun heter Pinja eller noe sånt. Veldig grei! Og så var det gymmen da... Bare la meg få det overstått.

En ting jeg har glemt å fortelle dere: Det har alltid irritert meg at folk i amerikanske filmer aldri tar av seg skoene før de går inn i husene sine (I know. I'm strange). Men anyhow, det er faktisk sånn det er! Helt utrolig. Men det verste er faktisk at det ikke blir skittent. Hvordan går det an? Rart... Så nå vet dere hva jeg går og filosoferer over her borte.


-Birgit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Birgit. Det er artig å vera inne på loggen din. Idag får den gamle tante litt hjelp av Synnøve så då blir det nokre ord. Fam såg veldig kjekk ut så eg håpar du trivest. Vi vår i bryllup sist helg og det var koseleg og fin brur,du ser ho vel på facebook. Elles alt som vanlig på Voss ,fint ver og i morgo skal me i 3års dag til Styrk. Kjem nok att her snart mvh tante Hild

Birgit sa...

Hei tante! :)
Så koselig å høre. Familien e veldig grei, så æ trives godt her. Så bildan på facebook, og ho va helt nydelig! Kan tenke meg at det va en flott dag.
Her har vi også fint ver no, men både i går og forleden dag regna det. Gjør ingen ting for min del... Hils Styrk og resten av familien masse fra meg.
Klem