mandag 2. august 2010

10 dager igjen!

Kan ikke tro at jeg reiser til Oslo om 10 dager, og USA om 11! Tida har gått sykt fort. Har avtalt med vertssøstra mi, Ashlyn, at vi skal skype en dag denne uka. Mest sannsynlig blir det fredag, men tidsforskjellene gjør det litt komplisert å avtale tidspunkt! Jaja, det ordner seg nok. Sa hadet til noen av mine beste venner i går. De reiste til Østerrike i morges for å besøke en venninne, så nå ser jeg dem ikke før til neste år. Rart å tenke på...


I kveld blir det Sex and The City 2 med gode venner. Gleder meg!



Har også vært i banken i dag for å ordna ordentlig visa-kort, så i morgen skal jeg innom og ordne de siste papirene. Begynner å haste litt, men de skulle sende med express sånn at jeg får kortet før jeg reiser.


Siste arbeidshelg er nå overstått, så da har jeg bare tre dager jobb igjen.

Gruer meg til å begynne å pakke! Haha, har et par venner som skal raide klesskapet mitt etter jeg har tatt det jeg skal ha... Kanskje jeg endelig kan få det litt ryddig på rommet mitt da? Det hadde i hvertfall ikke gjort noe.


Men nå skal jeg strikke videre på gaven til vertsmor; nemlig selbuvotter! Har allerede én, men tror nesten hun må få to. I tillegg har jeg kjøpt en ostehøvel med vikingskip på. Lurer bare på om jeg skal ta med brunost siden jeg kommer til å være en uke i NY først... Man kan nesten ikke komme til USA uten brunost! HALLO, liksom... Skal ringe STS og spørre om det er noen mulighet for å legge en brunost i et kjøleskap på campen. Wow, for det hørtes jo IKKE rart ut.


-Birgit

Ingen kommentarer: