onsdag 11. august 2010

Kort update innimellom pakking og soving

Begynte altså å pakke i dag. Det var jammen ikke så lett som jeg hadde trodd. Ble faktisk lurt av badevekta, så da jeg trodde det var 16 kg i kofferten var det faktisk 22!! Haha, var snar å kaste ut noe ubrukelig da, kan du si. Må jo ha litt plass til å shoppe i NY også. Er ikke helt 100 % ferdig ennå. Må stå opp tidlig i morgen for å gjøre siste finish. Så er det adios Nord-Norge...Gaver til vertsfamilien. Ble bare ferdig med én av vottene til vertsfar, så den siste må strikkes i USA. Fant også ut i dag at jeg hadde glemt av gave til den ene vertsøstra mi!! Herregud, jeg skjemmes... Må kjøpe noe i Oslo. Shame on me.
Den gaven som er innpakka er en ostehøvel, og i tillegg kommer da brunost og melkesjokolade. DET er et must!

God natt, folkens!

-Birgit

3 kommentarer:

isabel sa...

SV: I morgen, jeg, nei? Haha, jeg vet ikke hvor jeg skal engang...

Anonym sa...

Hei:) Jeg reiser også til USA med STS og reiser til New York i morgen så da møtes vi vel:)
Linker deg jeg.

Kine sa...

Kommentaren ovenfor er min:)