tirsdag 24. august 2010

Storhandel

I dag var vi på Walmart - igjen. Fant en del ting som jeg bare MÅTTE ha! Ok, så måtte jeg ikke kjøpe det, meen det lønte seg... Amerika er nesten som å handle på salg hver dag, og det sier man ikke nei takk til (eller hva?).




Skikkelig amerikansk bærepose!


Her ser dere det mest vesentlige av det jeg kjøpte: BØLGETANG!! ♥ ($13), Breaking Dawn, WebCam (nå kan dere endelig se meg på skype, jippii!) og skolesaker.



I tillegg har jeg også kjøpt meg...


Prøvde første behandlig nå i kveld, så får vi se hvordan resultatet blir. Feels like shit. Ble skikkelig klissete inni munnen, men man må lide for skjønnheten...

Skolestyret ser det ut som vi har fått litt fremgang i. Får vel vite mer i morgen. Vertsmor har bestilt oss time hos en nail saloon i morgen! Skal for første gang prøve pedikyr og manikyr, gleder meg!!

P.S: Før noen kommenterer det skal jeg innrømme feil når det gjelder kameraene. Det sto mellom 450D og 500D. Tror nok helt sikkert at det blir 500D på meg!

-Birgit

3 kommentarer:

Anonym sa...

De der kvite tenner tingen funke ;) Æ kjøpte det i fjor når æ va der :)

- Henrik S.

Kristine sa...

Har også sånn bølggetang, og må si du e blitt rana vis du betalte 135$! :P

Birgit sa...

Da stole æ på deg, Henrik! ;)
Skriveleif! Meinte $13 :)