torsdag 26. august 2010

Not too cool for school afterall...

Så, i dag er en lykkens dag. I'm going back to school! Var på skolekontoret på Flower Mound High School og registrerte meg. Har første skoledag i morgen, så det kan bli spennende. Jeg skal ha fire fag dette semesteret og fire neste. Fagene jeg valgte var:
  • Engelsk 3

  • U.S History

  • Algebra 2

  • Kjemi

  • Biologi (sammen med 9th grade, haha)

  • Journalistikk (Ble anbefalt det av vertsmor. Forrige utvekslingsstudent hadde det, og læreren var visst kjempebra.)

  • Tysk 2

  • TEATER 1 !! (Sa til hun som ordner med fagene at jeg ikke var helt sikker på teater pga. språket, men hun sa at siden jeg hadde så mange år med teater bak meg ville det gå helt fint. Hadde først skrevet meg opp på teknisk teater, men hun anbefalte meg å ta detet i stedet. Teatergruppa er visst veldig imøtekommende og greie. Gruppa på FMHS har visst vunnet masse priser.)

Som dere ser har jeg ikke NOEN form for fysisk aktivitet. Nå vet ikke jeg hvor aktiv teatergruppa er, men jeg tviler. Får se om jeg skal bytte journalistikk med athletics. Prøvde å komme med på tennis, men det visst så seriøst at du burde ha spilt i maaange år før du joiner skolelaget. Kanskje jeg kan jogge rundt i nabolaget? Vet ikke hvor strengt det er ennå.

Skal hente timeplanen i morgen tidlig og så få omvisning av en annen elev. Slipper altså 1st period.

Har også begynt å strikke vott #2 til verstfar. Ikke noe stress med det da! Kommer vel ikke snø her før i slutten av desember, HVIS det kommer noe i det hele tatt.

Fikk kjøpt joggeskoene mine i dag. Joy! Ble litt dyrere enn forrige gang jeg prøvde fordi det var taxfree weekend. Billigere enn i Norge ble det uansett.



Skrytebilde? Nei, kanskje ikke...

Men i hvertfall, i morgen skal jeg blendes inn med 3000 elever (forhåpentligvis)... Skolen er stor! Foreldre og andre besøknede får ikke lov til å gå inn på skolen uten id-lapp. Veldig strengt, altså.

God natt!

-Birgit

Ingen kommentarer: