torsdag 12. august 2010

SAS Gardermoen og kvelden før morgenen

Ligger nå på senga på flyplasshotellet og slapper av mens jeg ser Criminal Minds. Siste gang i Norge på et år... I natt klokken 05:50 skal jeg møte de andre studentene som skal reise sammen med meg til NY. Det blir koselig å faktisk få SNAKKE med dem. Har bare kommentert over blogger foreløpig.
Noen av bestevennene mine fulgte meg på flyplassen i dag. Det var trist til å begynne med, men så tror jeg kanskje at jeg ble ferdigskreket. Men uansett; Love you guys <3

Åh, nå må jeg ta fatt kofferten og gjøre siste innspurt når det gjelder pakkinga. God natt! Neste gang jeg blogger er jeg forhåpentligvis i New York (det er jo faktisk fredag 13. i morgen...).

-Birgit

Beklager for et superdårlig innlegg, men nå skal jeg legge meg.

2 kommentarer:

Martine Ahlet sa...

Love you too <3 Ha en fin flytur, så snakkes vi når du e TRYGT framme i NY :)

Marte BT sa...

Woohoo, første kommentar fra Martee :)Kjempe glad i deg snuppa mi! Ha en fin flytur, og si ifra når du e framme så æ vet at du e i livet. Hihi! LOVE YOU <3