tirsdag 3. august 2010

Første skype-samtale!

I dag snakket jeg faktisk med den yngste vertssøstra mi, Hannah, over skype. Det var veldig koselig. Skikkelig morsom og søt jente! Vi diskuterte blant annet tv-programmet "Ungkaren", morsomt. Jeg fikk selvfølgelig ikke web-kameraet mitt til å funke, men bedre lykke neste gang.Satser på å få skypet med flere av familiemedlemmene.

Siste rest i banken er ordnet, så kortet skal være her om ca. en uke -i hvertfall i teorien... Bestilte flybilletter til Oslo i går. Pappa skal følge meg ned. Kanskje like greit, så vet jeg at jeg kommer meg opp til jeg skal være på flyplassen 05:50!
Har ennå ikke begynt å pakke. Er jeg treig eller? Vel, det kan da ikke være så vanskelig å kaste noe klær i kofferten... Only time will show.

-Birgit

1 kommentar:

Katrine snart i Texas sa...

Så koselig! :)

sv; du er linket!