søndag 8. august 2010

Andre skypesamtale (og mere til)

Nå har jeg litt nytt å fortelle siden sist. Torsdag skypet jeg med resten av vertssøsknene mine, og de virket utrolig greie! Ashlyn fyller 16 år i oktober og skal dermed ta lappen. Fikk litt innføring i reglene man må forholde seg til når man tar den som 16-åring. Du kan altså bare ha med deg én venn i bilen, men så mange søsken du ønsker. Foreldrene må legge ved en bekreftelse på at den og den personen er søster eller bror -sånn i tilfelle du blir stoppet. Skal si det er en travel familie. Jeg blir boende på Hannahs rom (yngste søstra på 7 år). Vet ikke om vi skal dele eller ikke, det gjenstår å se.

I helga har jeg vært på hytta for siste gang på et år og sagt hadet til tanter, onkel, søskenbarn og mormor. Vel, treffer noen av dem i Oslo på torsdag, men det var veldig rart uansett... Året kommer nok til å gå fort, så jeg ser dem snart igjen!

Var på båttur i finværet i dag. Nord-Norge er ikke så verst. Nydelig!


Trine, mamma, Marte og meg<3

Har vært rundt på forskjellige blogger og lest, og de fleste skriver at de har begynt å pakke allerede. Det har ikke jeg! Nå er det bare tre dager til jeg drar herifra. Herregud, jeg må virkelig henge i! Siste jobbdag i morgen. Sweet!

-Birgit

2 kommentarer:

SimenGrinden sa...

Hei!
Vi reiser samme dag :)
Linker deg jeg :)

isabel sa...

Ouh, enda en STS-chick :- ) nice. heldig med texas!