onsdag 25. august 2010

It's a dream come true!

I dag dro jeg og vertsmor for å få fikset neglene våre, både på hender og føtter. Har alltid drømt om det. Det var første gang jeg har fått mani/pedi, men kan med sikkerhet si at det ikke var siste! Herregud, så delig det det var. Filte, gnudde (er det et ord?) og smurte - kineserne er flinke! Tok sånn ca. tre kvarter. Fransk manikyr på hendene og rød neglelakk på tærne. Når det gjelder føttene satte vi de først i bløt. Deretter forberedet de neglene. Fikk til og med smurt krem og olje oppover leggene, helt til det trakk inn i huden. Vanskelig å forklare, men godt var det.Huden min er som en barnerumpe!
På vei hjem stoppet vi i drive-in' til en yoghurt-iskrem-sjappe. This is so NOT good for me...

Da Ashlyn kom hjem fra skolen satte hele familien (minus vertsfar) seg i bilen og kjørte Chase til turntrening. Etter å ha satt han av dro vi på Cracker Barrel, møtte Kevin der og spiste middag. Again; So not good... Skikkelig koselig restaurant, innredet i Best Western-stil. God mat.

Så var det tid for en ungdomskonsert for Haiti som ble arrangert av Fellowship Church. Det var faktisk veldig gøy! Bra musikk. Forever the Sickest Kid spilte blant annet. Kan søkes opp på youtube. Møtte et par av Ashlyns venner fra den gamle skolen. Sto rett ved siden av bassen, så nå er jeg offisielt døv... Du kunne seriøst kjenne vinden fra bassen som slo, og hele kroppen ristet. Sick! Baki der ser dere litt av kirka.

De hadde laget en sykt bra parodi på Twilight siden det er temaet denne uken. HAHA, fant nettopp videoen på youtube. Legger ut en link. http://www.youtube.com/watch?v=LvGMeJVbSKw
Da vi kjørte hjem trodde vi at vi så en motorsyklyst med en baby som passasjer.
Kevin: "That's so cool!"
Ashlyn: "You are seriously a bad parent if you think that's cool. I swear I will call child services and report them if they have a baby on the motorcycle!" Jeg måtte flire.
Det viste seg at det bare var en ryggsekk som var hengt over ryggstøtta til setet. Helt utrolig likt et barnesete.

Det ser ut som at jeg skal registrere meg på skolen i morgen, jippii! Hadde aldri trodd jeg skulle ønske å begynne på skolen igjen.
-Birgit

Ingen kommentarer: