mandag 16. august 2010

Manhattan, STS Olympic & amerikansk fotball

Som dere vet var vi på Manhattan i går. Fikk både shoppa og sett ting jeg ikke så i fjor da jeg var her. Skal tilbake i morgen, og da skal vi opp på "Top of the Rock" som er toppen av Rockefeller Centre for å få sett Manhattan ovenfra.
Nå leder forresten gruppa vår i STS Olympics! Skal snart dra og slå motstanderne våre ned i støvlene i Sing along. Det er noe sånt som Beat for Beat, om jeg har forstått riktig. Konkurrerte i synkronsvømming i dag. Veldig artig! Kom på andreplass.

Spilte amerikansk fotball i dag, men synes faktiskat baseball var morsommere. Veldig vanskelig å forstå reglene, men vi får satse på at det blir lettere å lære når jeg kommer til skolen (ikke det at jeg har tenkt til å begynne å spille det)!

Må bare si at de nye college-studentene som har begynt her lærer ordentlig disiplin. Synes så synd på dem. Det er heller ikke alle som frivillig går her. Noen har blitt sendt hit av foreldrene for å lære disiplin... Jaja, sånn kan det gå!



Kos på Starbucks -etter å ha stått en halvtime i do-kø...

Dette er båthuset fra Sex & the City i secnen da Carrie og Mr. Big faller i vannet på en date! (Central Park). Awesome!

-Birgit

2 kommentarer:

Anders Faugstad sa...

paralypics ey?

Birgit sa...

Haha, nei! Du e jo ikke med..?