fredag 10. juni 2011

Hurricane Harbor

I dag dro jeg, Catarina, Bia, Will og Breanne til Hurricane Harbor. Det er en vannpark her i nærheten, og det kan jeg låve dere var gøy! Har vel egentlig ikke vært i en vannpark siden jeg var 7-8 år, og det var i Hellas. I dag kom altså barnet i meg frem igjen, hehe.

Dette var den beste, synes jeg.

Denne prøvde vi først. Nesten 90 grader rett ned, og det liker vi.

Etter ca. åtte timer i sola satte vi kursen hjemover. Man kan vel trygt si at vi fikk en del farge, alle sammen, men om den fargen var rød eller brun vil jeg ikke uttale meg om. Jeg lar bildet under tale for seg selv.

Tomato? I morgen er det vel bedre, tenker jeg...

Kelsey og Chase skal til besteforeldrene i Florida i morgen, så det er siste gang jeg ser Kelsey før jeg drar hjem. Chase kommer tilbake mens jeg ennå er hjemme.

-Birgit

Ingen kommentarer: