torsdag 2. juni 2011

Mary Kay

Nå har ale de andre av studentene i familien tatt sommerferie. Ganske urettferdig, om jeg få si det selv... Har fem skoledager igjen jeg da, men skal vel egentlig ikke klage.

Var på Mary Kay-party i dag hos tanta til Bia. Det var hennes første party, så derfor var det en toppselger der for å veilede henne. Hun viste oss mange fine produkter, og jeg lærte faktisk litt av henne. Det liker vi. Hun tok en runde og spurte hvordan vi renser ansiktet. Jeg sa at jeg bruker Vaseline Intesive Care sin mild ansiktsrens, men at jeg bare bruker den på øyensminken fordi resten av ansiktet tørker sånn ut hvis jeg bruker den der. Det så ut som om hun satte noe i vranghalsen da jeg sa det. Følte meg som familiens sorte får eller noe sånt, for det var visst "no-no". Men man lærer så lenge man lever da! Vi fikk prøve en del kremer og litt sminke (jeg var i mitt ess), og jeg endte da opp med å kjøpe en øyepakke. Den inneholdt blandt annet øyensminkefjerner.


Og i morgen er det theater banquett, altså maskerade. Jeg har hatt alt klart, men i dag gikk jeg til innkjøp av sko og neglelakk. DE MATCHER! Kjører sort og gull. Er litt småforelska i skoene mine, jeg. Blir nesten nødt til å sove med de på beina.


Woop woop!

"God helg! God elg?"

-Birgit

Ingen kommentarer: